Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.
Jaká bude tvoje náplň práce?
* Telefonický kontakt s klienty v prodlení se splátkami
* Hledání přiměřeného řešení klientovy situace
* Uzavírání dohody na splátkách
* Práce v interním systému
Co od Tebe očekáváme?
* Rád komunikuješ s lidmi
* Máš proklientský přístup
* Pochlubíš se maturitním vysvědčením bez specifikace oboru
* Čistý trestní rejstřík
* Zvládáš základní práce na PC
* Předchozí zkušenost s telefonickou komunikací je výhodou, nikoliv podmínkou
Co Ti nabízíme?
* Fixní mzdu + odměny na základě tvého výkonu (průměrná odměna se pohybuje okolo 8000 Kč)
* Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
* Služební notebook s příslušenstvím
* Možnost karierního růstu
* Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, 8 - 16 hodin
* Volné víkendy
* 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
* Možnost práce na home office až 2 dny v týdnu (po zaškolení)
* Stravenky formou příspěvku k výplatě
* Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok)
* Káva a čaj na pracovišti zdarma
Kde budeš pracovat?
" Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis na e-mail Kristyna.schulzova@provident.cz - pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout: https://kariera.provident.cz/zamestnani/benefity
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.