Pracovníci ostrahy, strážní

Pro informaci ohledně pracovního místa volat na níže uvedený telefon. Nechodit na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází.
Kontakt tel. 734 514 315, Po - Pá od 9 do 14. 00 hod. Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na mail: nabor.sekuro@gmail.com, nezapomeňte přiložit platné tel. číslo a svou emailovou adresu.

Po dohodě nástup možný ihned.

Požadujeme :
Věk nad 18 let, trestní bezúhonnost, fyzickou zdatnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, základy práce na PC pro kamerový systém, znalost českého jazyka slovem i písmem.
Potravinářský průkaz, praxe a certifikát strážného výhodou.

Náplň práce:
Pochůzky po prodejně, kamerový monitoring, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou, zajištění ostrahy a ochrany majetku a osob, kontrola zabezpečení zboží před krádeží- čipování zboží.
Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost.

Nabízíme:
Práci na denní směny, 12 hod. směny, nastavení pracovního fondu dle dohody s managerem.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení pracovního poměru.
Práce na HPP a DPP, možnost profesního růstu do mobilního autotýmu.
Možnost vyplácení zálohy na mzdu, zprostředkování certifikátu strážného, interní školení.
Vhodné také pro osoby s OZZ, OZP s invaliditou 1. a 2. stupně, nesmí se však týkat pohybového ústrojí.

Plat od:
130 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.03.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Gebauerová
734 514 315
nabor#sekuro|gmail#com







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?