Ošetřovatelé a pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

První kontakt:
Doležalová Daniela, tel.: 602 405 634
e-mail: stanicni2.kolin@senecura.cz
osobně: po předchozí telef.domluvě.

Náplň práce:
Podporovat klienty při běžných denních činnostech
Pomáhat jim při oblékání a osobní hygieně
Budete pro klienty partnerem v denní komunikaci.

Motivace je pro nás víc, než vaše praxe. Pokud nemáte kurz pracovníka v sociálních službách, rádi vás podpoříme při jeho absolvování a nabídneme další profesní vzdělávání


Zaměstnanecké výhody:
Věrnostní odměny, dotované stravování, poukázky Flexi pass, slevová karta do Benu lékárny.

Plat od:
24 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.03.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Daniela Doležalová
602 405 634
stanicni2#kolin|senecura#cz






Podobné nabídky práce

Sanitáři

OlomoucJitrocel rehabilitační centrum
25 000 - 27 000 Kč

Sanitáři

Praha-západZáchranná služba ASČR Praha-zá
18 900 - 23 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Nový BorOSTARA, příspěvková organizace
20 250 - 27 570 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

OpavaStřední škola, Dětský domov a
od 21 750 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?