Ostatní úředníci jinde neuvedení
Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody
Charakteristika vykonávané práce: Pracovní pozice je zaměřena na vykonávání kontrol všech agend zajišťovaných pracovníky KrÚ JMK, jedná se zejména o kontroly administrace dotací, pracovních postupů dle interních předpisů a dalších činností dle konkrétních pokynů ředitele KrÚ JMK. Oddělením je také zajišťována koordinace veškeré kontrolní činnosti celého úřadu a s tím související analýza
a zpracovávání různých reportních zpráv; stanovuje hlavní směry rozvoje kontrolního systému Jihomoravského kraje; vyhodnocuje účinnost kontrolních systémů jednotlivých odborů KrÚ JMK
a navrhuje zdokonalování jejich kvality; zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti KrÚ JMK.
Kontaktní pracovník: Mgr. Iveta Kalábová, vedoucí oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly, odboru kontrolního a právního tel.: 541 651 256
Požadujeme:
" potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu; vyšší odborné vzdělání
" studijní obor: nejlépe ekonomického směru
" znalost ekonomické agendy, problematiky dotací a účetnictví, veřejné podpory a veřejné správy
" znalost příslušné legislativy: zákon o krajích, zákon o finanční kontrole, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, orientaci v problematice veřejných zakázek, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, všeobecný přehled
o dění v Jihomoravském kraji
" Další požadavky:
o uživatelská znalost MS Office
o komunikační, formulační a organizační schopnosti
o analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
o schopnost samostatné i týmové práce
o iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení
o ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
o schopnost argumentovat
o výborný písemný a slovní projev
o vítána praxe v oblasti účetnictví, ve státní správě nebo samosprávě
Nabízíme:
" stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
" týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
" osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
" osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
" pružnou pracovní dobu,
" 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
" home office,
" příspěvek na stravování,
" příspěvek na penzijní připojištění,
" Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok,
" zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
" firemní mateřskou školku,
" jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
" stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. dubna 2024. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlá
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.