Ostatní úředníci jinde neuvedení

Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody Charakteristika vykonávané práce: Pracovní pozice je zaměřena na vykonávání kontrol všech agend zajišťovaných pracovníky KrÚ JMK, jedná se zejména o kontroly administrace dotací, pracovních postupů dle interních předpisů a dalších činností dle konkrétních pokynů ředitele KrÚ JMK. Oddělením je také zajišťována koordinace veškeré kontrolní činnosti celého úřadu a s tím související analýza a zpracovávání různých reportních zpráv; stanovuje hlavní směry rozvoje kontrolního systému Jihomoravského kraje; vyhodnocuje účinnost kontrolních systémů jednotlivých odborů KrÚ JMK a navrhuje zdokonalování jejich kvality; zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti KrÚ JMK. Kontaktní pracovník: Mgr. Iveta Kalábová, vedoucí oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly, odboru kontrolního a právního tel.: 541 651 256 Požadujeme: " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu; vyšší odborné vzdělání " studijní obor: nejlépe ekonomického směru " znalost ekonomické agendy, problematiky dotací a účetnictví, veřejné podpory a veřejné správy " znalost příslušné legislativy: zákon o krajích, zákon o finanční kontrole, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, orientaci v problematice veřejných zakázek, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji " Další požadavky: o uživatelská znalost MS Office o komunikační, formulační a organizační schopnosti o analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému o schopnost samostatné i týmové práce o iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení o ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí o schopnost argumentovat o výborný písemný a slovní projev o vítána praxe v oblasti účetnictví, ve státní správě nebo samosprávě Nabízíme: " stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, " pružnou pracovní dobu, " 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days, " home office, " příspěvek na stravování, " příspěvek na penzijní připojištění, " Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok, " zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce, " firemní mateřskou školku, " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, " stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv. Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. dubna 2024. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. Náležitosti přihlá

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
od 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
24 100 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
od 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.