Specialisté v oblasti účetnictví

Prvotní informace:
emailem: janska@simapel.cz
telefonicky: 722 932 316

Upřesňující informace:
- SŠ/VŠ vzdělání - nejlépe ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici min. 1 rok
- praxe v účetnictví minimálně 5 let
- znalost anglického jazyka slovem i písmem
- dobrá znalost účetních standardů a souvisejícíh zákonů, přesah do daňové oblasti a controllingu, uživatelská znalost práce s PC (MS Office - hlavně excel, dále MS Teams, MS Business Central, účetní SW... anebo schopnost se rychle s firemními systémy naučit pracovat)
- Řp sk. B - aktivní řidič

Zaměstnanecké výhody:
- práci na HPP v konkurenceschopné firmě
- pracoviště v Mladé Boleslavi
- firemní kulturu rodinného typu
- pracovní tým, který spojuje odhodlání uspět a vztah k automobilům
- spravedlivé ohodnocení kvalitní práce
- příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- akce pro zaměstnance a jejich rodiny

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Šíma
722932316
janska|simapel#com






Podobné nabídky práce

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

BrnoMoravia IT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
23 390 - 37 170 Kč

Rozpočtáři specialisté

JeseníkJiří Marinka
33 000 - 37 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

BrnoDIRS Brno s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.