Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba od 6:00 hod. Nástup možný ihned. Možné i jako přivýdělek na DPP k jinému zaměstnání.
Náplň práce: úklid kanceláří a společných prostor
Uchazeč/ka o zaměstnání kontaktuje zaměstnavatele nejdříve telefonicky (737 103 811, v pracovní dny mezi 7:30 - 16:00) a domluví si schůzku - nechodit osobně na adresu místa výkonu.

Plat od:
14 175 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
03.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Nerušilová
737 103 811


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Jindřichův HradecPenzion Hejtman s.r.o.
od 22 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Frýdek-MístekJASPA s.r.o.
11 000 - 11 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

OstravaOPTIMIA facility s.r.o.
od 18 750 Kč

Uklízeči veřejných dopravních prostředků

PlzeňV-TRADE, s.r.o.
od 20 000 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Uherský BrodZákladní škola a Praktická ško
od 14 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.