Prvotní kontakt:e-mailem: personalni@spokojeny-domov.cztelefonicky: 777 831 749 8-15 Po-PáUpřesňujicí informace:Administrativní pracovník/ceDo našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách.Co Vás čeká a nemine:Všeobecné administrativní práce - kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd. Práce v Excelu, Wordu a Google WorkspaceSpráva veškeré majetkové agendy organizaceAdministrativa spojená s půjčováním kompenzačních pomůcekTelefonická, e-mailová a osobní komunikace s veřejností v rámci půjčovny kompenzačních pomůcek- práce s pokladnou za kompenzační pomůcky - evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.- participace na správě vozového parku- spolupráce s účetním oddělenímJaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:- min. SŠ vzdělání- uživatelskou znalost práce na PC - velmi dobrou znalost MS OFFICE- schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti- pečlivost, spolehlivost odpovědnost- flexibilitu, ochotu učit se- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Velkou výhodou bude:- zkušenost v oblasti správy majetkuZaměstnanecké výhody:Co Vám můžeme nabídnout:- hlavní pracovní poměr- možnost občasné práce z domova- menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru- jistotu práce danou zaměřením organizace- slevy na regenerační služby- mobilní telefon a notebook - příspěvek na stravování- 25 dní dovolené- 3 Sick days