Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Společnost iLoveServis hledá pro svoji pobočku v Olomouci nového pracovníka na pozici servisní technik a asistent prodeje mobilních telefonů.
Nabízíme:
- Odpovídající platové ohodnocení dle dosahovaných výsledků a zajímavý bonusový program
- Pracoviště v obchodním centru Galerie Šantovka
- Možnost profesního růstu
- Vstupní zaškolení samozřejmostí

Požadujeme:
- Zájem o mobilní telefony a mobilní zařízení
- Příjemné vystupování se zákazníky při jejich obsluze
- ŠS nebo SOU v oblasti elektrotechniky výhodou, ale ne podmínkou
- Odolnost proti stresu
- Chuť trvale se učit novým poznatkům
- Svědomitost a pečlivost
- Základní znalost AJ (orientace v servisních manuálech)
- Zkušenosti v oboru oprav mobilních telefonů nebo oprav elektroniky velkou výhodou
Nástup ihned popř. dle dohody. Své nabídky posílejte na kariera@iloveservis.cz

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Merchandiser
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kontakt
kariera|iloveservis#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

HodonínBRAVSON GROUP s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChomutovTTT-NERES s.r.o.
od 21 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OstravaRubizza company s. r. o.
24 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

PlzeňPreminox s.r.o., odštěpný závo
od 50 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Nový JičínHYUNDAI LXM motors s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OstravaFILOBAT s.r.o.
45 000 - 60 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.