Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací
Pracovní náplň: zajišťování majetkové správy, inventarizace majetku, zajišťování činností spojených s údržbou nemovitých objektů města (opravy a modernizace), zajišťování odečtů energií a sledování spotřeby v nemovitostech města, zajišťování všech revizí a kontrol movitého i nemovitého majetku, včetně úseku požární ochrany,
Požadujeme: řidičské oprávnění skupiny B, případně C nebo T, znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office), iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat, flexibilita, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, dobré komunikační dovednosti,
Nabízíme ošatné, stravenkový paušál, pružná pracovní doba
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 8 hodin dne 30. dubna 2024.
Místo a způsob podání přihlášky: poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Zbiroh,
Mgr. Pavel Vlček, Masarykovo nám. 112, 338 08 Zbiroh. Přihláška bude podána v zalepené
obálce, označené v levém horním rohu textem: “NEOTVÍRAT - Výběrové řízení - referent majetkové správy
Vlastní přihlášku lze též podat emailem na adresu : tajemnik@zbiroh.cz, originály dokladů,
jež se připojují k přihlášce je nutno v tomto případě předat k rukám tajemníka nejpozději v
den ve kterém bude uchazeč vyzván k pohovoru před výběrovou komisí. Pokud nebude tato
podmínka splněna, pohovor se neuskuteční.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.