Realitní makléři

První kontakt:
e-mail: asistentka@rkkotek.cz

Zájem o trh s nemovitostmi, aktivní prodej, komunikace s prodávajícími a kupujícími, aktivní schůzky s klienty, právní problematika obchodu, příprava nemovitosti na prodej.

Požadavky:
Časová flexibilita, ŘP sk. B, komunikační schopnosti, zájem učit se nové věci a vzdělávat se v tomto oboru.

Zaměstnanecké výhody:
Možnost home office, firemní telefon, notebook, nadstandardní ohodnocení 50-90% ze zrealizovavých obchodů, bonusy, firemní auto.

Plat od:
30 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.03.2024
Obor a Profese:
Realitní makléř
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nikol Vejsadová
606 730 332
asistentka|rkkotek#cz






Podobné nabídky práce

Realitní makléři

Hradec KrálovéLukáš Proček
40 000 - 80 000 Kč

Realitní makléři

Hradec KrálovéLukáš Proček
80 000 - 120 000 Kč

Obchodní zástupci

HodonínOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 30 000 Kč

Realitní makléři

KadaňDalibor Jech
30 000 - 40 000 Kč

Realitní makléři

RakovníkPetr Beneš & Partners s.r.o.
15 000 - 18 000 Kč

Realitní makléři

LitoměřiceDavid Hozák
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?