Řídící pracovníci v oblasti obchodu

První kontakt e-mailem, telefonicky 8 - 16 hod

Upřesňující informace:
Hledáme kolegu se smyslem pro detail a humor, férového a aktivního člověka, co se umí postavit i té nejzajímavější výzvě.
Rádi bychom přivítali někoho, kdo nám přinese nové nápady a vize a bude fungujícím členem našeho týmu. Těšíme se na novou tvář, někoho kdo má rád lidi a umí s nimi vyjít. A toho co rozumí technologiím a našemu oboru. (osvětlení, design, technologie, prodej, on-line marketing)
Zaměstnanecké výhody:
" Bonusy/prémie
" Provize z prodeje
" Mobilní telefon
" Sleva na firemní výrobky/služby
" Notebook
" Občerstvení na pracovišti
" Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
" Zdravotní volno/sickdays
" Možnost delšího neplaceného volna

Plat od:
30 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
MBA. Jaroslav Sochor
606 734 572
esyst|esyst#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti zaměstnanosti

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?