Vedoucí provozu stravovacích, ubytovacích a dalších zařízení

Požadujeme zkušenosti s vedením školní kuchyně a administrativní činnosti.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu stravovacích, ubytovacích a dalších zařízení

Praha-východMcPARTNERS,s.r.o.
30 000 - 45 000 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

RokycanyZákladní škola Karla Vokáče St
21 300 - 29 520 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

SlanýMateřská škola Slaný ,Vítězná
od 15 804 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

JeseníkStřední škola gastronomie, far
21 800 - 27 260 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

BrnoTaneční konzervatoř Brno, přís
od 38 000 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

ŠumperkMateřská škola Libina, okres Š
25 000 - 32 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.