Mzdový / mzdová účetní

Hasičský záchranný sbor Olomouckého kraje Více informací o společnosti naleznete na www.hzscr.cz Místo práce: Olomouc Termín nástupu: od 1. 5. 2024 V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte. Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: petra.oslejskova@hzscr.cz Pro bližší informace volejte na tel.: 950 770 032 - Petra Ošlejšková. Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 4. 4. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní účetní mzdoví

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 33 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní účetní mzdoví

TrutnovOblastní nemocnice Trutnov a.s
od 38 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

VsetínVsetínská nemocnice a.s.
od 35 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

PrachaticeNemocnice Prachatice,a.s.
od 32 800 Kč

Odborní účetní mzdoví

Moravská TřebováATEK s.r.o.
32 000 - 37 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?