Ošetřovatelé a pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Popis práce:
o Péče o klienty při běžných denních činnostech
o Pomoc při zájmových aktivitách
o 12 hod. pracovní doba ve směnném provozu (denní a noční směny)
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, Stravenkový paušál, Partnerská karta Dr. Max
Zaměstnanecké benefity - Cafeterie, Multisport karta
Kontakt e-mail: marie.moudra@pentahospitals.cz, telefon 731476055 v PO až PÁ od 8.00 do 16.00 hodin

Plat od:
23 500 - 26 500 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Marie Moudrá
731476055
marie#moudra|pentahospitals#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.