Ostatní úředníci jinde neuvedení

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru investic a projektové podpory (investiční referent/ka) na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •příprava investiční výstavby města, •zpracování zadání investičních záměrů, •příprava zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů, •organizační zajištění výběrových řízení, •koordinace průběhu realizace investiční výstavby ve spolupráci s technickým dozorem stavebníka a autorským dozorem stavby, •kontrola projektové dokumentace ve spolupráci s projektantem, •zajišťování povolení staveb ve spolupráci s projektantem, •příprava smluv a souvisejících příloh, •průběžná kontrola a evidence čerpání finančních prostředků, •zpracování závěrečného vyhodnocení akcí. Požadavky: •SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání technického zaměření, stavební směr výhodou, •orientace ve stavební a technické dokumentaci staveb, •dobrá znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •týmová spolupráce, organizační dovednosti, •zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, technické a logické myšlení, •ochota učit se, pozitivní přístup, flexibilita, komunikativnost. Výhodou: •praxe ve stavebnictví (projekce pozemních nebo dopravních staveb, rozpočtování, příprava nebo realizace staveb), ale vhodné i pro absolventy, •znalost stavebního zákona a prováděcích předpisů, •uživatelská znalost rozpočtového programu (Buildpower, RTS), •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, vše ve znění pozdějších předpisů). Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Nabízíme práci v moderním pracovním prostředí s kanceláří v centru města Tišnova. Podporujeme u zaměstnanců prohlubování kvalifikace formou profesně zaměřených školení. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 3.4.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, - písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 3.4.2024 – do 17:00 hod., a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Referent/ka OIPP – NEOTVÍRAT“. V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. • K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. • Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými n

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

TišnovMěsto Tišnov
od 24 100 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
24 100 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
od 37 170 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?