SAP FICO konzultant wanted! (70 - 130.000 Kč)

Pokud jste šikovný SAP konzultant, máme pro Vás skvělou příležitost! Náš ERP Application tým nyní hledá konzultanta, který si rozumí s podporou SAP řešení a implementaci nových funkcionalit se zaměřením na oblasti Finance, Controllingu a Treasury.
* Spolupracovat s globálními majiteli procesů a technickými zainteresovanými stranami na vylepšení současných obchodních procesů.
* Navrhovat a budovat inovace, které pomohou našemu týmu při implementaci projektů, jako je S/4Hana, standardizace finančních procesů, mezinárodní rozšiřování o nové funkcionality.
* Podporovat komunitu klíčových uživatelů naší společnosti v oblasti ERP aplikací.

Plat od:
70 000 - 130 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Znalost modulů FICO a TR (AR, Fixed Assets, IFRS, Consolidations, BCM, FI-MM, FI-SD).
* Zkušenosti s integrací třetích stran a porozumění integraci ERP/MIS systému.
* Schopnost převést požadavky na reálná řešení a provést jejich implementaci.
* Angličtina je must have slovem i písmem

Bonusy:

* Home office a pružná pracovní doba
* 35 dní dovolené a sick days
* přátelské pracovní prostředí
* Jazykové vzdělávání
* Firemní akce
* Roční odměny
* Cafeterie
* Příspěvky na životko a penzijko
* Notebook, telefon a spoustu dalších

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IT, informační technologie
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Hong Nhung Tranová
+420 722 902 374
h#n#tranova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?