Všeobecní administrativní pracovníci

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna přijme kolegu/kolegyni na pozici: Zaměstnanec pobočky Předpokládaný nástup: květen 2024, případně dle domluvy Místo výkonu práce: Brno Úvazek: 1,0 Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za MD/RD) Máte zájem o stabilní zaměstnání ve zdravotní pojišťovně? Baví Vás práce v denním kontaktu s klienty? Preferujete asertivní styl komunikace? Považujete práci s PC za samozřejmost? Dokážete nabyté vědomosti uplatnit v praxi? Chcete pracovat v Brně? Pak hledáme právě Vás, který/která: " má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, " je samostatný/á, flexibilní, bezúhonný/á a má příjemné vystupování, " disponuje velmi dobrými komunikačními schopnostmi pro jednání s klienty, " má zkušenosti s prací ve více informačních systémech, " je odolný/á vůči stresu, " má vysoké pracovní nasazení, " velmi dobře ovládá práci s PC (Outlook, Excel, Word). Pozice je vhodná pro absolventy VŠ. Řidičský průkaz skupiny B není podmínkou. Výhodou je praxe v komunikaci s klienty a základní znalost a orientace v systému veřejného zdravotního pojištění. Co bude nedílnou součástí Vaší práce: " komplexní výkon standardních administrativních činností souvisejících s poskytováním služeb v oblasti veřejného zdravotního pojištění, " zajištění provozu klientské přepážky, " komunikace s klienty, " realizace pokladní činnosti, " obsluha pojištěnců v rámci evropských nařízení ve svěřeném regionu, " propagace a prezentace aktivit ČPZP. Co Vám u nás může udělat radost: " odpovídající mzdové ohodnocení, " příspěvek na stravování, " pracovní doba v délce 37,5 hodiny týdně, " dovolená nad rámec stanovený zákoníkem práce, " příspěvek na doplňkové penzijní spoření, " zázemí stabilní společnosti, " příjemné pracovní prostředí a kolektiv, " a další zajímavé benefity. Zaujala Vás naše nabídka? Staňte se součástí našeho týmu! Těšíme se na Vaše CV a motivační dopis, které nám zašlete ve formátu pdf na e-mail: radmila.teplarkova@cpzp.cz nejpozději do pondělí 18. března 2024. Do předmětu uveďte zaměstnanec pobočky Brno.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoVaše společnosti s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoIMP net s.r.o.
21 300 - 40 000 Kč




Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.