FINANCIAL CONTROLLER | HRÁDEK NAD NISOU | 65 000 KČ

Finanční controlling je pro Vás práce snů a domluvíte se anglicky? Pak mi neváhejte zaslat svůj životopis.

Pozice: FINANCIAL CONTROLLER | HRÁDEK NAD NISOU | 65 000 KČ

Hlavní náplň práce:

- Příprava měsíčních a týdenních reportů
- Příprava rozpočtu společnosti a finančních výhledů.
- Sledování a vyhodnocování rentability výrobků.
- Zpracování plánovaných kalkulací nákladů vyráběných produktů a projektových kalkulací návratnosti investic
- Podpora managementu při důležitých rozhodnutí.
- Zavádění a sledování skupinových pravidel a procesů v závodě.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Hrádek nad Nisou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- 2 roky praxe v controllingu
- Komunikativní AJ
- SAP výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- týden dovolené navíc
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- bonus za odpracované roky
- příspěvek na stravování
- vzdělávací školení a jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Financial Controller
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
d#kozusnik#405980203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?