Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Bazarov Oleksandr, tel.: 776759969 pondělí a čtvrtek 10.00-12.00
osobně: 5.května 1142, Nusle, 140 00 Praha 4, pondělí a čtvrtek 10.00-12.00
Na zvonku "Bazarová"

Plat od:
19 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.03.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Oleksandr Bazarov
776759969 pondělí a čtvrtek 10.00-12.00


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

ChebWaldorfská základní škola a ma
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nový BorKateřina Stejskalová
od 14 175 Kč

Pomocníci v kuchyni

BenešovVyšší odborná škola a Střední
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BohumínHauslerova servis s.r.o.
od 10 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaANNAVI PRAG s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?