Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce:
- příprava podkladů pro provádění oprav svěřených zařízení;
- provádí a kontroluje rozpočty, včetně kontrol kvality provedených akcí při samotné realizaci;
- odpovídá za odběratelskou kontrolu faktur včetně kontroly platnosti a správnosti fakturovaných cen;
- organizuje a provádí pravidelné technické prohlídky objektů a následně je zapisuje do programu INA;
- zpracovává a aktualizuje situace objektů a doplňuje lineární náčrty objektů;
Požadujeme:
- střední odborné vzdělání s maturitou stavebního směru
- orientace a znalost zákona o zadávání veřejných zakázek, stavebního zákona
- pracování výkazu výměr a rozpočtování stavebních prací v programu Kros Plus
- stavební dohled při provádění stavebních prací
- zkušební doba 3 měsíce
- uživatelská znalost MS Office
- řidičský průkaz výhodou
Nabízíme:
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů
- příspěvek na stravování
- po roce možnost změny PP na dobu neurčitou

Kontakt po - pá 8:00-15:00

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Český Krumlov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Tibor Hrdlovics
724 801 258, 973 326 848
hrdlovicst|army#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínGenerali Česká Distribuce a.s.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínSMERO, spol. s r.o.
22 000 - 27 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?