Číšníci a servírky

Steven Nicholson, e-mail: steven.nicholson3@googlemail.com

Do Venue č.2 hledáme číšníka nebo servírku.
Radí bychom našli zajímavého člověka, možná i trochu jiného. Člověka, který se zajímá o světové trendy, ale rád využije i domácích produktů.
Nápaditost, spolehlivost, pracovitost. AJ podmínkou.
V případě zájmu posílejte své životopisy na email: steven.nicholson3@googlemail.com. S vhodnými uchazeči proběhne telefonický a následně osobní pohovor v AJ.

Plat od:
22 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.02.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Steven Nicholson
steven#nicholson3|googlemail#com






Podobné nabídky práce

Číšníci a servírky

Karlovy VaryH - LEVEL, group s.r.o.
24 000 - 26 000 Kč

Číšníci a servírky

ŠumperkŠumpercana s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Číšníci a servírky

ZnojmoRoman Tesař
26 000 - 30 000 Kč

Číšníci a servírky

KlatovyPIZZERIA PICCOLO s.r.o.
od 130 Kč

Číšníci a servírky

ChebARIA FRESCA s. r. o.
25 000 - 30 000 Kč

Číšníci a servírky

ChebLázeňský dům ERIKA s.r.o.
od 31 500 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?