Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Kontakt: Tvrzníková Andrea Bc., e-mail:
director.cihelny@axxoshotels.com
Pracovní doba 8-16:30hod.
Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
Požadavky: český jazyk na výborné úrovni a min. 1x cizí jazyk (anglický, německý, ruský jazkyk)
Praxe v hotelovém provozu min.1 rok

Kontakt zaměstnavatele:
- JEN vážní zájemci
- JEN EMAILEM - ZASLAT ŽIVOTOPIS na adresu: director.cihelny@axxoshotels.com
- v případě vystavené "Doporučenky" kontaktovat přímo recepci hotelu nebo emailem


- provádí úklidové činnosti v souladu se standardy Hotelu
-zajišťuje komplexní péči o pokoje hostů a provádí jejich generální, průběžný, pobytový i závěrečný úklid a zajišťuje úklid přilehlých prostor
-manipuluje s čistým a špinavým prádlem, zodpovídá za výměnu prádla
-přebírá podklady a pokyny pro úklid pokojů, aktualizuje status pokojů
-nahlašuje technické závady na pokojích technickému úseku
- aktivně pracuje se systémem pro evidenci úkolů
- dodržuje hygienické předpisy stanovující požadavky pro provozování stravovacích služeb
personální strava

Plat od:
18 900 - 19 500 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Andrea Tvrzníková
director#cihelny|axxoshotels#com







Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?