Obchodní zástupci

Popis pracovního místa:
- Plnění požadavků zadaných vedoucím korporátního obchodu
- Udržování nadstandardních znalostí o vlastnostech a funkcích přidělených produktů
- Aktivní vyhledávání a oslovování potencionálních zákazníků
- Návštěvy zákazníků v přiděleném regionu, zjišťování jejích potřeb a obchodního potenciálu
- Návrh a prezentace řešení potřeb zákazníků (stroje, vybavení, spotřební materiál atd.)
- Poradenství, podpora a informace pro zákazníky
- Tvorba cenových nabídek, jejich konzultace a zjištění zpětné vazby
- Zodpovědnost za komunikaci s dodavateli a vyjednávání obchodních podmínek
- Získávání informací o produktech vybraných dodavatelů a předávání informací v rámci oddělení
- Reportování a pravidelné schůzky s dodavateli
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
- Praxe v obchodování s technickými komoditami výhodou
- Znalost standardů v průmyslovém svařování výhodou
- Pokročilá znalost práce na PC - MS Office
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 podmínkou
- Znalost německého jazyka výhodou
- ŘP sk. B
- Schopnost týmové práce, pečlivost
- Komunikativnost, flexibilita a loajalita
- Analytické myšlení, obchodní dovednosti, profesionální vystupování
Nabídka společnosti:
- Práci ve společnosti s dlouholetou tradicí a neformální atmosférou
- Perspektivní zaměstnání s možností kariérního postupu
- Profesionální i osobní rozvoj
- Příspěvek na stravování
- Vitamínové balíčky
- Pravidelný teambuilding
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní knihovna
- Sick days
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.02.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martina Dufková
722 077 133
martina#dufkova|artweld#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?