Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a italsky pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavním úkolem specialisty na pojistné události je pomáhat pojištěným během aktivního případu a koordinovat se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli pro dosažení co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.

Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:

- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli zdravotních a technických služeb, zprostředkovateli, zákazníky a s asistenčními centry. Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- Evidovat a v případě potřeby upravovat rezervy na vyžádané služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobré znalosti všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen vybrat vhodné poskytovatele z různých zemí adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možných podvodů, případů s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího oddělení fakturace a sítě.
- Dodržování ochrany dat, bezpečnosti a firemních standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

I. PROFIL POZICE:

Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Předchozí praxe v call/asistenčních centrech je žádoucí, minimálně však v oblasti telefonických služeb zákazníkům.

Jazykové znalosti:
- angličtina: rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- italština: rodilý mluvčí, dvojjazyčný mluvčí nebo vysoce pokročilý mluvčí

Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici:
- Znalost práce s počítačem
- Dobré komunikační dovednosti se zaměřením na empatický přístup, schopnost naslouchat a pozornost k detailům.
- dobrý týmový hráč
- Dobrá práce pod tlakem.- Dodržování ochrany údajů, bezpečnostních a podnikových standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěve

Plat od:
40 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.02.2024
Obor a Profese:
Asistent v pojišťovnictví
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Fisherová
HR.Prague@euro-center.com


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

PrachaticeO2 Czech Republic a.s.
37 000 - 67 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Česká LípaKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

OpavaSMS finance, a.s.
45 000 - 55 000 Kč

Specialisté tvorby bankovních produktů

Uherské HradištěMartin Kukla
35 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

KadaňDalibor Jech
od 35 000 Kč

Finanční poradci specialisté

JeseníkSMS finance, a.s.
35 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?