Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu.

Požadavky:
- SŠ vzdělání ideálně technického směru
- praxe v oboru 3-5 let
- orientace na zákazníky a výsledek
- zkušenosti s vedením týmu
- velmi dobré komunikační dovednosti
- silné organizační schopnosti
- zvládnutí práce pod stresem
- vysoký stupeň rozhodovacích schopností.
Hlavní činnost:
- odpovídá za zajištění kvalitního a efektivního řízení stavebnin při dosažení stanoveného obratu, marže a vysoké zákaznické spokojenosti v daném regionu
- samostatné řízení a organizace střediska (provoz, obchod, personál)
- jednání s obchodními partnery
- vyhotovení nabídek pro zákazníky
- pravidelná kontrola prodejních cen a prodejní marže
- pravidelné vyhodnocování a řízení reklamací s dodavateli / zákazníky
- optimalizace a řízení skladových zásob, paletového hospodářství
- pravidelné sledování stavu technických zařízení, věcí marketingového a informativního rázu, objektů a majetku společnosti a následné zadávání požadavků na odstranění zjištěných závad.
Nabízené výhody:
- základní mzdové rozpětí 48.100,- Kč - 56.500,- Kč + roční bonus až 67.000,- Kč.

Plat od:
48 100 - 56 500 Kč
Pracoviště:
Rychnov n. Kněžnou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Daniel Šárka
771 233 237
personalni|stamont#eu






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti zaměstnanosti

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.