VEDOUCÍ LOGISTIKY | TACHOVSKO

Hledáme vášnivého profesionála, který má zkušenosti a znalosti v oblasti logistiky a je připraven převzít roli Vedoucího Logistiky.
Pokud máte organizační schopnosti a zkušenosti v oblasti řízení logistických procesů, pak jste pro nás ideálním kandidátem.

Náplň práce na pozici:
Vedení logistického týmu
Řízení a koordinace všech operací spojených s logistikou, včetně distribuce, dopravy, clení
Zajištění optimálního toku materiálů a produktů od dodavatelů k zákazníkům
Optimalizace skladových kapacit a využívání lidských zdrojů
Provádění inventarizace
Optimalizace stávajících logistických procesů
Spolupráce na dalších projektechZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

SŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici
Německý nebo anglický jazyk na komunikativní úrovni
Znalost logistických procesů
Zkušenost s uplatňováním mezinárodních obchodních doložek a celních postupů
Zkušenost s vedením zaměstnanců
Znalost systému SAP

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

* 13. plat
* Bonusy/prémie
* Příspěvek na dopravu
* Dovolená 5 týdnů
* Stravenky

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Vedoucí/manažer skladu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
S#Svarcova#405836203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.