Máte zkušenost se zákaznickým servisem ve výrobní společnosti? Komunikujete v AJ s přehledem? Máte aspiraci stát se do roka Team leaderem? Pak hledáme právě Vás:Co Vás čeká a nemine? - Efektivní emailová a telefonická komunikace se zahraničními klienty a partnery.- Rychlé a bezchybné zpracování objednávek s důrazem na detail.- Zodpovědné a vstřícné vyřizování poptávek a individuálních požadavků.-Profesionální a efektivní řešení reklamací v souladu s reklamačním řádem.-Pravidelná aktualizace a údržba kmenových dat zákazníků.- Příprava základních reportů a přehledů o aktivitách zákaznického servisu.- Popřípadě vedení a motivace týmu v budoucnuZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
- Alespoň 2 roky zkušeností v zákaznickém servisu ve výrobních společnostech-Plynulá angličtina (slovně i písemně).-Další jazyk výhodou.-Zkušenosti s MS Office (Word, Excel, PowerPoint).-Velmi dobré vyjadřovací schopnosti.-Silná orientace na zákazníka a obchod.-Schopnost samostatného rozhodování.- Základní znalost SAP výhodou ale rádi Vás zaučíme
Anglicky
- odměny a bonusy- 5 týdnů dovolené- dotované stravování- příspěvek na dopravu- příspěvek na rekreaci- příspěvek na penzijní/ životní pojištění- sick day- NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK a v případě potřeby i příspěvek na relokaci - zvýhodněné půjčky zaměstnanců- zdravotní péče - očkování