MANAŽER ÚDRŽBY S AJ !

Hledáme zkušeného manažera, který řídí technické úseky ve výrobní společnosti a poradí si v oblastech jako je technologie, údržba,ale zároveň i facility budov atd.
Důležitá je pro nás osobnost, drive a manažerská praxe.

Budete mít na starosti především technickou část výroby, ale jakožto člen top managementu se od vás očekává koordinace dalších úseků v rámci společnosti.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Rokycany
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* VŠ vzdělání technického směru
* Praxe z obdobné pozice
* Dobrá AJ pro denní použití

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

Společnosti nabízí:

* Práci ve stabilní společnosti s nízkou fluktuací
* Možnost profesního růstu a uplatňování iniciativy
* Mezinárodní tým
* Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Product Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
d#ulc#405688203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Ostatní řídící pracovníci v oblasti zdravotnictví

OlomoucVězeňská služba České republik
63 680 - 77 230 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.