Obchodní referenti

PRACOVIŠTĚ Hulín
- Pracovní náplň: komunikace se zákazníky, příprava cenových nabídek, operativní řešení úkolů
- Požadavky: praxe v oboru, znalost práce na PC, aktivní znalost AJ - základní komunikace slovem i písmem
- Benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na Galerii Beta, příspěvek na stravu
- Kontakt osobně na pracovišti po telefonické domluvě Po-Pá, 7:00 - 14:00 hod. (paní Jurtíková tel.: 775 869 603), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: pers@triangolo.cz.

Plat od:
31 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Jurtíková
775 869 603
pers|triangolo#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

PelhřimovMANATECH CZ s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaCEELI Institut, o.p.s.
od 65 012 Kč

Obchodní referenti

České BudějoviceKC atelier, s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.