Rozpočtáři specialisté

1. kontakt E-MAILEM. STručný životopis zašlete na: pavla.nemcicova@vitkovice.cz
Požadavky: SŠ vzdělání technického směru; schopnost číst a orientovat se v technických výkresech; zkušenost s cenotvorbou a kalkulacemi; základní znalost AJ (především technické výrazy); znalost MS Office - zejména Excel; dobré komunikační a organizační schopnosti; schopnost samostatného rozhodování, ale i týmová spolupráce; nástup možný IHNED

Náplň práce:
- Stanovení pracnosti
- Zpracování poptávek od zákazníků
- Tvorba cenových rozpočtů a kalkulací
- Tvorba podkladů pro analýzy
- Hodnocení realizovaných projektů
- Sledování vývoje cen materiálu a kooperací na trzích

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, firemní vzdělávání, pružná pracovní doba, příspěvek na kartu Multisport

V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem, nejlépe přiložte stručný životopis.
Vhodným uchazečům se ozveme obratem.




Plat od:
30 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Pavla Němčicová
pavla#nemcicova|vitkovice#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

BrnoMoravia IT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
23 390 - 37 170 Kč

Rozpočtáři specialisté

JeseníkJiří Marinka
33 000 - 37 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

BrnoDIRS Brno s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?