Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup ihned.
Úvazek: 10 hodin týdně (úvazek 0,25), 15 nebo 20 hodin týdně (úvazek 0,5), 30 hodin týdně (úvazek 0,75).
Nabízíme: příležitost osobám se zdravotním postižením stát se administrativní podporou, motivující finanční ohodnocení, možnost kariérního růstu a účast na nejrůznějších projektech a řadu benefitů. Náplň práce: telefonická komunikace s našimi klienty, práce v našem interním systému, komunikace pomocí e-mailu nebo po SMS, spolupráce s týmem našich koordinátorů. Požadujeme: dobré komunikační schopnosti a uživatelskou znalost PC, znalost ČJ slovem i písmem, vstřícnost, pečlivost a zodpovědnost. Dále očekáváme zápal pro práci, SŠ/VŠ vzdělání, zájem pro dlouhodobou spolupráci.
V případě zájmu zasílat životopisy a informace uchazeče na email prilezitost@skolapopulo.cz

Zaměstnanecké výhody: sick days, až 25 dní dovolené, příspěvek na telefonní paušál, pitný režim, zvýhodněné lekce pro vás i vaše rodinné příslušníky, pravidelné firemní akce

První kontakt možný telefonicky v pracovní dny v čase mezi 8:00 - 16:30 nebo e-mailem.

Plat od:
8 250 - 24 750 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jana Ulbrichová
+420 739 699 069
prilezitost|skolapopulo#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.