Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Máte zkušenosti s řízením VZV?
Je na Vás spolehnutí?
Co začnete, také dokončíte?
Pak jste tu správně!

Nejsme korporát, lidi nejsou pro nás jen číslo, pokud přijdete s nějakým nápadem, můžeme ho zrealizovat. Ať je situace jaká chce, my jedeme dál!

Náplň práce:
Příprava materiálu pro výrobu
Balení a expedice výrobků k odeslání

Bez čeho se u nás neobejdete?
Zkušenosti s řízením VZV
Umění udržovat pořádek a systém
Ochota „pracovat rukama i hlavou“
Hledáme člověka, který se neobává zodpovědnosti a náročné práce, která nikdy nekončí. Je ochotný pracovat přesčas, když je potřeba.
Základy práce na PC

Na co se můžete těšit vy?
Mzda 31 000 - 33 000 Kč
Za dobře odvedenou práci Vás adekvátní odměna rozhodně nemine - šikovných lidí si považujeme!
Ranní provoz (víkendy nepracujeme)
Příspěvek na stravování
Pracovat ve firmě, která hradí své závazky svým zaměstnancům včas!
Rádi vás přijmeme ihned nebo dle dohody.

Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám životopis s popisem vaší dosavadní praxe na e-mail: katerina.langerova@kartace.com

Plat od:
31 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
29.01.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Kateřina Langerová
495532853
katerina#langerova|kartace#com







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?