Pomocníci v kuchyni

KO: Běčáková Pavlína tel.: 778 084 894 - volejte denně od 7 - 11 hod., email: pavlinabecakova@seznam.cz

Požadujeme:
- samostatnost, flexibilita, schopnost komunikace s lidmi
- praxe výhodou
Nabízíme:
- denní strava zdarma, pro rodinného příslušníka za 40 Kč
Náplň práce:
- denní výdej obědů firmám a strávníkům

Možnost pracovního růstu.
Pracovní doba 4:20 - 13:20 hod., 4:20 - 8:20 hod. výdej obědů, přestávka. Rozdělení práce dle denního harmonogramu.
Jedná se o práci v kuchyni, výdej do jídlonosičů, várnic, příprava zeleniny, závěrečný úklid kuchyně.

Plat od:
24 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavlína Běčáková
778084894
pavlinabecakova|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

BoskoviceStřední škola André Citroëna B
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

Brno-venkovPotraviny B+L, s.r.o.
21 000 - 26 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PardubiceOftex, s.r.o.
14 175 - 20 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Frýdek-MístekBartoň a Partner s.r.o.
od 9 450 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?