Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Náplň práce: jednání s klienty, kontroly, zajišťování směn, nábor nových zaměstnanců, sjednávání nových zakázek, návoz zaměstnanců na pracoviště, služební cesty.
Práce je vyhrazena je pro OZP.
5 hod./den.
Další požadavky:
- samostatnost, spolehlivost, ochotu cestovat, pracovat i o víkendech
- řidičský průkaz skupiny B, řízení osobních automobilů
Nabízíme: k dispozici služební automobil, telefon, flexibilní pracovní doba
Kontakt: POUZE telefonicky (8:00-15:00) nebo e-mailem na adresu personalmmsec@seznam.cz, kontaktní osoba se na pracovišti nenachází.

Plat od:
13 629 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
15.01.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Vaněrová
605 599 731
personalmmsec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

PardubiceVězeňská služba České republik
26 180 - 34 740 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?