Řídící pracovníci v hotelích

Místo výkonu práce: Kur Hotel Brussel, Anglická 515/5a, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 8:00-16:30 h. Náplň práce: hledáme zkušeného/zkušenou provozního/provozní - manažera/manažerku celého objektu, komunikace s dodavateli a zaměstnanci, tvorba rozpisu směn, řešení operativních problémů v běžném každodenním provozu, práce s peněžní hotovostí, kontrola denní tržby, její odvod, řešení reklamací a stížností zákazníků a hostů, dodržování nastavených standardů společnosti. Požadujeme: pozice je vhodná zejména pro uchazeče, kteří již mají zkušenosti z hotelového provozu (ostatní činnosti rádi naučíme), povinná znalost hotelového rezervačního systému Profitroom/D-edge/Hoteltime nebo jiný, znalost NJ výhodou. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 9:00-18:00 h) anebo e-mailem (zaslat životopis pouze na adresu ak@kurhotel-brussel.com - jinak nebude brán v úvahu) - vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.

Plat od:
32 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
29.02.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer hotelu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Victoria Didenko
777600154
assistant|czech-travel#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci ve školních jídelnách

Ústí nad LabemZákladní škola Velké Březno, o
18 680 - 27 260 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

Karlovy VaryOlympic Palace s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v hotelích

PrahaBHG Gate s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v hotelích

PrahaBHG Princ s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci ve školních jídelnách

HavířovMateřská škola Havířov-Město S
11 050 - 15 700 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?