Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

z:8.1.2024 Místo vhodné i pro zaměstnaneckou kartu a cizince.

Jsme firma působící v automobilovém průmyslu. Rozjíždíme nový projekt vyrábějící komponenty pro autobaterie. Hledáme nové členy týmu na pozici manažerů výroby jednotlivých výrobních linek, kteří by rozuměli problematice automotive. Podmínkou je znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé (intermediate) úrovni a plynulá znalost korejštiny slovem i písmem. Dále požadujeme znalost práce na počítači (především dobrou znalost MS Office, zvláště programu Excel), flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, proaktivní přístup. Své životopisy v českém i anglickém jazyce zasílejte v případě zájmu, prosím, na níže uvedené kontakty.

Kontakt: Martina Stabravová, e-mail: info@bokcns.com

Plat od:
37 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Martina Stabravová
735 127 731
info|bokcns#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 60 530 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?