Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců)

Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Povědomí o funkci a dotazovaní databází a případně o programovacích jazycích výhodou
- Zkušenosti s prací v Microsoft Dynamics NAV případně Dynamics 365 Business Central velkou výhodou
- Velmi dobré analytické myšlení
- Pokročilá znalost MS Office (hlavně MS Excel)
- Zkušenost s konzultační činností výhodou
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Náplň práce:
- Konzultační činnost při zavádění nových technologií (primárně v ERP systému Dynamics Business Central)
- Analýza a optimalizace procesů související s IT
- Koordinace IT projektů pod dohledem vedoucího vývojového oddělení IT
- Realizace navržených projektů, testovací a zaškolovací činnost
- Spolupráce s vývojáři

Nabízíme:
- Nástupní mzdu 40 000 Kč - 60 000 Kč
- 5 týdnů dovolené a 13. plat
- Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- Náborový příspěvek
- Jazykové a vzdělávací kurzy
- Dotované závodní stravování
- Příspěvek na kartu Multisport
- Další Benefity

Telefonický kontakt viz výše Po - Pá: 7:00 - 16:00 hod.
Životopisy posílejte na výše uvedený e-mail.

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
IT analytik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Heroldová
603 358 885
prace|mtcomax#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci

PrahaToyota Tsusho Europe SA Czech
od 55 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaApple Czech s.r.o.
od 100 000 Kč

Vývojáři softwaru

BrnoVertice Technology CZ s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců)

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté v oblasti databází a počítačových sítí

PrahaMirabilis Invest Group s.r.o.
od 18 900 Kč

Návrháři a správci databází

BrnoDeutsche Telekom Services Euro
od 62 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.