Vaše úkoly: " Zpracování problematiky kvality v rámci projektůNávštěvy zákazníků o Podpora zákaznických auditůo Implementace/plánování MSA/MFU/PFUo Podpora nulté sérieo Příprava prvotního vzorkování pro zákazníky" Řízení zákaznických reklamacío Provádění analýz poškozených dílůo Stanovení a realizace okamžitých opatřenío Metodická analýza hlavních příčino Definice nápravných opatření v koordinaci s dotčenými vlastníky procesůo Vytváření 8D reportůo Komunikace se zákazníkem (včetně dokumentace na zákaznických portálech)o Tvorba vrácenek dílůo Provádění kontrol účinnosti" Prvotní odběr vzorků u zákazníkůo Kontrola specifických požadavků zákazníka ohledně dokumentaceo Kontrola prvotních vzorkůo Vytvoření nebo sestavení úvodní vzorové dokumentaceo Komunikace se zákazníkem (včetně dokumentace na zákaznických portálech)o Vyžádání/přijetí rozhodnutí zákazníka o prvotní kontrole vzorku" Příprava pravidelných zpráv o kvalitě a jejich prezentace managementu ( QM Review , SPQ - Werk)Váš profil:" Vzdělání technického směru nebo podobného zaměření." Praxe na obdobné pracovní pozici. " Znalost německého nebo anglického jazyka slovem a písmem - oba výhodou" Dobré znalosti MS-Office a SAP výhodou" Znalost ISO 9001 a IATF 16949" Znalost zákaznických portálů" Znalost a používání nástrojů kvality (8D report, Ishikawa, 5 Why , ...)" Týmový hráč s vlastní iniciativou, odhodláním a samostatností, dobré komunikační dovednostiNabízíme:" mzdu dle zkušeností a praxe, uvedené rozmezí je pouze orientační," příspěvek na dopravu," příspěvek na dovolenou a vánoce," výkonnostní prémie, osobní ohodnocení," stravenky" prémie za docházku a doporučení nového zaměstnance," 25 dnů dovolené," Příspěvek na penzijní připojištění," pružná pracovní doba.V případě zájmu prosíme o Váš CV v českém i cizím jazyce.