Obchodní náměstci (ředitelé)

Požadované zkušenosti a kvalifikace:

o Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské)
o Skvělý time-management a výborné komunikační dovednosti včetně velkého důrazu na detaily
o Analytické dovednosti a strukturované myšlení
o Schopnost vykonávat práci pod tlakem v rychle se měnícím prostředí
o Nutná výborná znalost psané i mluvené angličtiny

Náplň práce:

- Vyhodnocování a identifikace nových příležitosti pro růst společnosti
- Nastavování obchodních a strategických cílů společnosti
- Navrhování obchodní strategie a plánů pro naplnění cílů společnosti
- Vyhodnocuování finančních a další analýz týkajících se činnosti společnosti;
- Zajišťování dostatečných finančních, personálních a materiálních zdrojů
- Pravidelné vyhodnocování celkového výkonu společnosti
- Schvalování finančních rozpočtů;
- Rozhodování o marketingové a obchodní strategii společnosti;
- Řízení, kontrola a koordinace výsledky práce zaměstnanců či spolupracujících osob.

Plat od:
65 012 - 150 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.12.2023
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Matěj Grödl
matej|groedl#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Obchodní náměstci (ředitelé)

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 150 000 Kč

Obchodní náměstci (ředitelé)

ZlínMGM COMPRO s.r.o.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.