Obsluha vysokozdvižných a jiných vozíků a skladníci

z: 28.11.2023 a: 21.12.2023
Náplň práce:
- manipulace se zbožím a materiálem (chemickými látkami),
- nakládka a vykládka zboží (příjem a výdej),
- převozy zboží a materiálu mezi sklady,
- vedení odpadového hospodářství,
- práce ve výrobě.

Požadujeme:
- průkaz řízení VZV (retraku).

Zaměstnanecké výhody:
- roční prémie,
- 25 dní dovolené,
- stravenky.

Kontakt: RNDr.Petra Vyskočilová, Ph.D., ředitelka výroby,
telefonicky na čísle 724 802 306, ve dnech Po - Pá od 06:00 - 14:00 hod.,
e-mail: petra.vyskocilova@christeyns.com

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Řidič vysokozdvižného vozíku
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
RNDr. Petra Vyskočilová Ph.D.
724 802 306
petra#vyskocilova|christeyns#com






Podobné nabídky práce

Obsluha vysokozdvižných a jiných vozíků a skladníci

BřeclavE.U.D.GROUP, a.s.
20 000 - 30 000 Kč

Řidiči vysokozdvižných vozíků

ŠumperkSwisspearl Česká republika a.s
23 000 - 25 000 Kč

Řidiči vysokozdvižných vozíků

TachovWorkPersonnel s.r.o.
od 29 648 Kč

Řidiči vysokozdvižných vozíků

České BudějoviceLAŠEK spol. s r.o.
23 500 - 28 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?