Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Kontakt: Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.com

Nový kolega/nová kolegyně bude…
" Analyzovat problémy zákazníků, poskytovat komplexní řešení jejich situací v oblasti zdravotnictví - prostředí callcentra
Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka (C1/C2), silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě v oblasti zdravotnictví

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Kühn
Jitka#kuhn|accolade#com






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Jablonec nad NisouCHESPA CZ s.r.o.
od 13 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?