Odborní asistenti v administrativě

komunikativnost, pečlivost, týmový hráč, silná etika a morálka, chuť se vzdělávat, vyřizování požadavků klientů, zajištění chodu kanceláře, příprava a modelace smluv, komunikace s klienty, poradci a obchodními partnery, možnost též kratšího úvazku, Dohody o provedení práce nebo Dohody o prac. činnosti, k dispozici PC, mobilní telefon, příspěvek na penzijní spoření, kontakt e-mailem

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.04.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Maňásková
603 343 833
michaela#manaskova|partners#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?