Obchodní zástupci

pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: poskytování služeb převážně v oblasti privátních financí a při zavádění zaměstnaneckých benefitů
- Požadavky: SŠ/VOŠ/BC/VŠ vzdělání, firma na pozici zaučí (sektor bankovnictví, obchodu, investice, úvěry i pojištění), ŘP B, flexibilnost, důslednost a profesionální vystupování i komunikaci, ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se v oboru, samostatnost, spolehlivost
- Benefity: práce i na Homeoffice, kariérní růst, callcentrum zajišťující schůzky s klienty, pravidelné vzdělávání, zvýhodněný firemní tarif, Multisport karta, příspěvek na telefon, notebook a automobil, pravidelné teambuildingové akce
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: veronika.vasickova@smsfinance.cz.

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Veronika Vašíčková
veronika#vasickova|smsfinance#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači smíšeného zboží

Nový JičínJednota, spotřební družstvo v
16 400 - 18 200 Kč

Prodavači potravinářského zboží

JeseníkMASO V+W, s.r.o.
21 300 - 22 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

KladnoBufet.cz Kladno s.r.o.
od 122 Kč

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

VsetínELPOS JOSEF TKADLEC, spol. s r
od 25 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

PrahaMibi´s Group s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.