Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Vedení logistického centra
Řízení podřízených liniových manažerů
- vítány jsou dobré komunikační znalosti anglického jazyka
- vítána je zkušenost z prostředí mezinárodní firmy
- pokročilá zkušenost s vedením menšího týmu zákaznického servisu
- vítána znalost produktů a komplexního servisu technologií v oblasti řízení skladových zásob, obchodu, zdravotnictví a dodavatelských a přepravních služeb.



Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
70 000 - 80 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Jančaříková
+420 530 516 242
tereza# jancarikova|zebra#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.