Pracovníci pouličního poskytování služeb

Pracovní poměr na dobu určitou

Počet hodin týdně 10 - 20.
Distributor/ka reklamních letáků - pro OZP
Jsme společnost Česká distribuční, která je již 30 let předním hráčem v neadresné distribuci propagačních letáků a v doručování adresných zásilek. Ročně rozneseme takřka 2 miliardy propagačních materiálů. Aktuálně jsme druhým největším zaměstnavatelem osob se zdravotním postižením v České republice. Součástí naší distribuční sítě je téměř 1 400 těchto zaměstnanců. Distributoři, kteří se pravidelně starají o roznos reklamních a informačních materiálů, jsou tedy základním a nepostradatelným článkem naší firmy.
Proto hledáme nové kolegy, kteří naši síť ještě rozšíří.
Co u nás budete dělat?
o příjem letáků od dopravce a kontrola jejich počtu
o příprava letáků k roznosu
o roznos letáků ve svěřené lokalitě (s pomocí naší praktické tašky nebo vozíku na kolečkách) do poštovních nebo hromadných schránek či na odkladná místa
o potvrzení ukončení roznosu e-mailem nebo telefonem
Co od Vás požadujeme?
o nemusíte mít žádné speciální znalosti či předchozí zkušenosti, vše vás zaučíme
o požadujeme pouze svědomitost a zodpovědnost, zkrátka někoho, na koho se můžeme spolehnout
Co Vám nabízíme?
o práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a přátelským kolektivem
o výhody hlavního pracovního poměru (odvod na sociální a zdravotní, nárok na dovolenou, nemocenskou, započtení odpracovaných let do starobního důchodu, apod.)
o dlouhodobou spolupráci
o nástup IHNED, popř. dle dohody
o individuální a vstřícný přístup k zaměstnancům, pomoc a radu ze strany vedoucího
o zkrácený úvazek 10, 15 nebo 20 hodin týdně - dle velikosti sektoru a počtu schránek
o pravidelný měsíční hrubý příjem při úvazku 20 hod./týden činí 8 650 Kč
o možnost měsíční prémiové složky
o flexibilní rozvržení práce dle svých potřeb
o místo výkonu práce: okres, dle místa bydliště uchazeče
o zaměstnáním u nás nepřicházíte o nárok na invalidní důchod
o možnost zkušebního roznosu letáků
Jste osoba se zdravotním postižením a nevíte, zda je pro vás práce vhodná?
Otestujte se na www.testdistributora.cz. Více informací na www.distribucni.cz.
Zaujali jsme Vás? Pak nám, prosím, pošlete životopis nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonním linku 800 800 882, mob. telefon 775 550 039, e-mail: jakub.kotik@distribucni.cz

Plat od:
4 725 - 9 450 Kč
Pracoviště:
Otrokovice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc.Výtisková Markéta , Jakub Kotík
800800882, 775550039 (9-15 hod)
nabor-ozp|distribucni#cz, jakub#kotik|distribucni#cz






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

ChebWaldorfská základní škola a ma
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nový BorKateřina Stejskalová
od 14 175 Kč

Pomocníci v kuchyni

BenešovVyšší odborná škola a Střední
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BohumínHauslerova servis s.r.o.
od 10 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaANNAVI PRAG s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?