SPECIALISTA NÁKUPU | PLZEŇ

Máš zkušenost s komunikací se zákazníky? Dorozumíš se anglicky? Máš zkušenost z nákupního či obchodního oddělení ve výrobní společnosti?

Tak pošli životopis!

Na pozici NÁKUPČÍHO bude vaší pracovní náplní:
* Nákup přidělených komodit
* Sledování výrobních požadavků
* Komunikace s dodavateli pro vyjasnění požadavků či technických problémů
* Vyhledávání nových dodavatelů
* Kontrola dodacích termínů, reklamací, průběhu objednávek
* Kontrola smluvních podmínek, kontrola cen a dodávek
* Reportinh vedoucímu oddělení
* Práce v interním systému a s MS Office

POZICE JE VHODNÁ TAKÉ PRO ŠIKOVNÉ ABSOLVENTY!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
37 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxe na pozici nákupčího, disponenta či jiné obdobné pozice
* Praxe z výrobní společnosti nebo znalost výkresové dokumentace
* Angličtina na komunikativní úrovni, základy německého jazyka
* znalost MS Office (kontingenční tabulky, základní fce v Excelu)

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

* Bonusy/prémie
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy školení
* Závodní stravování nebo příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní akce
* Příspěvek na dojíždění
* Flexibilní pracovní doba

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
n#fikerlova#403585203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.