Všeobecní administrativní pracovníci

Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby.

Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého člověka.

Požadujeme:
o práce s PC - Office (kancelářský balík), e-mail, účetní program, vyhledávání v internetovém prohlížeči
o řidičský průkaz typu B - aktivní řízení osobních vozidel (manuál. i automatická převodovka)
o samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
o efektivní komunikace s ostatními lidmi napříč firmou
o Nj nebo Aj výhodou

Náplň práce:
o provádění a udržování široké škály administrativních prací (fakturace, příprava a evidence smluv, tabulky aj.)
o zajištění prodejních a provozních záležitostí (banky, úřady, pošta, papírnictví aj.)
o příprava a vyplňování různých zakázek, výkazů, formulářů (pojistné události aj.)
o komunikace prostřednictvím telefonů, e-mailů, osobně nebo prostřednictvím aplikací
o příprava podkladů a zázemí pro jednatele, jednání a různé porady
Nabízíme: přátelská atmosféra menší firmy, stabilní práce, firemní benefity, pohyblivá složka mzdy.

Nutný e-mailový kontakt.

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Domažlice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.01.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Wimmer
777 020 804
gabriela|wpauto#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceBartošek Transport s.r.o.
od 18 648 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?