Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého člověka.Požadujeme: o práce s PC - Office (kancelářský balík), e-mail, účetní program, vyhledávání v internetovém prohlížeči o řidičský průkaz typu B - aktivní řízení osobních vozidel (manuál. i automatická převodovka) o samostatnost, zodpovědnost, flexibilita o efektivní komunikace s ostatními lidmi napříč firmou o Nj nebo Aj výhodouNáplň práce: o provádění a udržování široké škály administrativních prací (fakturace, příprava a evidence smluv, tabulky aj.) o zajištění prodejních a provozních záležitostí (banky, úřady, pošta, papírnictví aj.) o příprava a vyplňování různých zakázek, výkazů, formulářů (pojistné události aj.) o komunikace prostřednictvím telefonů, e-mailů, osobně nebo prostřednictvím aplikací o příprava podkladů a zázemí pro jednatele, jednání a různé poradyNabízíme: přátelská atmosféra menší firmy, stabilní práce, firemní benefity, pohyblivá složka mzdy.Nutný e-mailový kontakt.