Personální referenti

PRACOVNÍK/CE PRO NÁBOR A ZAMĚSTNÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ Z TŘETÍCH ZEMÍ *
POŽADUJEME: Řidičský průkaz sk. B, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost příslušných zákonů a administrativních postupů. Výborná znalost makedonštiny a na úrovni rodilý mluvčí. Znalost angličtiny na komunikační úrovni.
PRVNÍ KONTAKT: Paní Jana Valová, telefonicky každou středu mezi 14:00 - 15:00 hod., na čísle: 571 498 432, nebo emailem na adresu: valova.jana@valatrans.com

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.09.2023
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Valová
571 498 432
valova#jana|valatrans#com

Podobné nabídky práce

Personální referenti

DěčínZákladní škola a Mateřská škol
20 130 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

OstravaZákladní škola a mateřská škol
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

České BudějoviceBohemia Works Montagen Managem
25 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

HodonínGroz-Beckert Czech s.r.o.
31 000 - 36 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies