Doručovatelé listovních poštovních zásilek

POŽADAVKY: vzdělání nerozhoduje, dobrý zdravotní stav, plnoletost
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, vhodné i pro absolventy, nástup možný ihned, jednosměnný provoz - pouze ranní směny, práce v rámci okresu Vyškov
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na dovolenou, multisportkarta, náborový příspěvek 15.000,- Kč
KONTAKT: Nováková Magda, tel.: 734 879 670, e-mail: novakova.magda@cpost.cz

Plat od:
25 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Vyškov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník poštovního provozu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Magda Nováková
734 879 670
novakova#magda|cpost#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Český KrumlovČeská pošta, s.p.
30 000 - 50 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Český KrumlovČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PísekJednota, spotřební družstvo v
od 9 500 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

TurnovPrvní novinová společnost a.s.
2 500 - 9 000 Kč

Doručovatelé listovních poštovních zásilek

PrahaČeská pošta, s.p.
25 000 - 29 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.