Zámečníci strojů

montáž a opravy lisovacích nástrojů, manuální zručnost, tech. vzdělání výhodou, praxe v oboru (skládání a opravy lisovacích nástrojů, případně forem), samostatná činnost dle výkres. dokumentace, znalost měření, smysl pro přesnost, pečlivost, zodpovědnost, mimořádné čtvrtletní odměny, dotované závodní stravování, příspěvky na volnočasové aktivity, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, osobní kontakt možný po tel. domluvě

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Strojní zámečník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Prachařová
572 612 124
apracharova|zeveta#cz






Podobné nabídky práce

Provozní zámečníci, údržbáři

PoděbradyHIT CZ - Filtrační sáčky s.r.o
112 - 140 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

Mladá BoleslavTG SERVICE a.s.
od 46 000 Kč

Zámečníci strojů

OlomoucPANAV, a.s.
180 - 200 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

ZnojmoDomov pro seniory Skalice, pří
26 000 - 30 000 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

KarvináGS Caltex Czech, s.r.o.
od 28 800 Kč

Nástrojaři

OlomoucTechProAviation, s.r.o.
od 21 500 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?